• Ruim assortiment en aanbiedingen
  • Volop inspiratie en oplossingen
  • Altijd een vestiging in de buurt

Meest gestelde vragen

Online bestellen

Via de zoekbalk kunt u eenvoudig zelf producten vinden. U kunt de producten zoeken op artikelnummer of trefwoord. Trefwoorden zijn woorden die voorkomen in bijvoorbeeld de artikelomschrijving. Wanneer u een trefwoord intypt in de zoekbalk drukt u op enter of klikt u op het vergrootglas dat rechts op de zoekbalk staat. Vervolgens krijgt u een overzicht van de gevonden producten.

Binnen de productgroepen is het assortiment opgedeeld in subgroepen. Aan de linkerzijde van het getoonde assortiment wordt het menu met subgroepen getoond. Wanneer u op een subgroep klikt, verschijnt het betreffende assortiment in beeld.

Aan de linkerzijde ziet u ook bepaalde eigenschappen van producten waar u op kunt filteren: bijvoorbeeld op ‘biologisch’ of ‘nieuw in ons assortiment’.

Als u een product niet kunt vinden, dan kunt u ons bellen of een e-mail sturen om informatie te verkrijgen over de beschikbaarheid. Wij bekijken dan of het product alsnog geleverd kan worden.

Als u op één van de productgroepen klikt, krijgt u het bijhorende assortiment te zien. Onder de naam van de productgroep zijn twee weergavefuncties te vinden. (Een icoon met blokjes en een icoon met streepjes) Via de lijstweergave worden de producten met kleinere afbeeldingen in een lijst getoond.

U kunt op twee manieren een bestellijst aanmaken:

  1. Via de knop ‘bestellijsten’ (deze knop staat bovenaan de pagina, naast de zoekbalk).
  2. Ook kunt u een bestellijst aanmaken wanneer u op een productpagina staat. U klikt dan bij het gewenste product op ‘aan bestellijst toevoegen’, waarna u de optie ziet om een nieuwe bestellijst aan te maken. Daarna kunt u het desbetreffende product gelijk toevoegen aan uw eigen bestellijst.

U voegt een product aan uw bestellijst toe door te klikken op het product dat u wil toevoegen. Vervolgens ziet u de optie om het product aan uw bestellijst toe te voegen, via de knop ‘aan bestellijst toevoegen’.

U kunt op twee manieren een product toevoegen aan uw rolcontainer:

  1. U klikt op een van de producten en u selecteert vervolgens hoeveel collo, kilo of stuks u van dit product wilt bestellen. Vervolgens klikt u op het icoon 'rolcontainer'. Het product verschijnt dan in uw rolcontainer.
  2. U kunt ook een product aan een bestellijst toevoegen en vanuit de bestellijst een product toevoegen aan uw rolcontainer. U selecteert vervolgens hoeveel collo, kilo of stuks u van dit product wilt bestellen en klikt op het icoon van het wagentje. U kunt vanaf uw bestellijst ook meerdere producten selecteren door te klikken op ‘selectie maken’. Vervolgens kunt u meerdere producten van uw bestellijst simultaan toevoegen aan uw rolcontainer.

Nadat u producten aan uw rolcontainer heeft toegevoegd, kunt u uw bestelling plaatsen.

Als u een bestellijst opent, kunt u na een klik op de icoon 'vergrootglas' bovenin de bestellijst, zoeken in de bestellijst.

Een bestellijst is een soort boodschappenlijst: u voegt hier de producten toe welke u nodig heeft of nodig denkt te hebben. De rolcontainer is in feite de winkelwagen: hierin legt u de producten die u wil bestellen.

U kunt vanuit uw bestellijst of direct vanuit de website producten toevoegen aan de rolcontainer. Hierna kunt u gelijk uw bestelling plaatsen.

Nadat u bent ingelogd kunt u de gewenste afleverdag selecteren. De overige afleverdagen zijn omkaderd in de kalender. Selecteer uw gewenste afleverdag in de agenda. De pop-up sluit automatisch na het aanklikken van de gewenste datum. Na het selecteren van uw afleverdatum kunt u het bestelproces starten. Ter controle kunt u uw afleverdatum terugvinden onder ‘Uw rolcontainer’ in de menubalk.

Transport en handlingkosten zijn reeds in onze productprijzen verwerkt, deze worden niet apart op uw factuur vermeld. Let wel, om te kunnen bestellen dient uw bestelling een waarde van minimaal € 200 te bedragen. (m.u.v. klant specifieke evenementen).

Ja, dat kan. Nadat u bent ingelogd kunt u via 'mijn account' de 'bestelgeschiedenis' bekijken. Hier staat een overzicht van uw geplaatste bestellingen met toebehorende informatie zoals: type order (credit, online of kassa), besteldatum, afleverdatum, status van de bestelling en het totaalbedrag.

Wilt u meer details over uw bestellingen, klik dan op het vergrootglas achter de desbetreffende bestelling.

Bij een aantal versproducten kunt u uw eigen portionering en verpakkingsmethode kiezen. De producten die u geportioneerd kunt bestellen zijn te herkennen aan de tekst ‘geport’ in de artikelomschrijving. Wanneer u het product geportioneerd wilt ontvangen, klik dan op het invoerveld ‘stuk’. Vervolgens verschijnt een scherm waarin u de hoeveelheid, de portionering en de verpakkingswijze kunt selecteren. Wanneer u op de rolcontainer klikt, wordt uw portioneringswens aan uw bestelling toegevoegd.

Als u een specifieke wens heeft voor uw levering, dan kunt u contact met ons opnemen. Dan bekijken wij graag samen met u de mogelijkheden.

Ja, dat kan. Neem na het plaatsen van uw bestelling z.s.m. telefonisch contact met ons op.

U kunt uw bestelling tot 22.00 uur plaatsen om deze de volgende dag geleverd te krijgen (m.u.v. aangepaste bezorgtijden tijdens feestdagen- en klant specifieke evenementen).