• Ruim assortiment en aanbiedingen
  • Volop inspiratie en oplossingen
  • Altijd een vestiging in de buurt

Meest gestelde vragen

Mijn De Kweker

Mijn De Kweker is de online omgeving voor klanten die in onze zelfbedieningsvestiging komen en graag willen genieten van online voordelen. Denk hierbij aan het online downloaden van facturen, klaarmaken van boodschappenlijsten en als eerste toegang hebben tot de laatste aanbiedingen en permanente prijsverlagingen.

Nee, Mijn De Kweker is bedoeld voor klanten die in de zelfbedieningsvestiging komen en graag gebruik maken van online voordelen zoals het inzien van de aankoopgeschiedenis, klaarmaken van boodschappenlijsten en op de hoogte zijn van de laatste aanbiedingen en permanente prijsverlagingen.

Wanneer je inlogt op Mijn De Kweker, verschijnt de homepagina met daarop alle actuele aanbiedingen, waaronder de optie om een afspraak te maken met een vakspecialist. Je komt ook op deze pagina terecht wanneer je weer bovenaan op de pagina op ons logo klikt, mits je ingelogd bent.

Ben je al klant van onze zelfbedieningsvestiging maar wil je een online bezorgaccount? Dan dien je contact op te nemen met onze klantenservice. Bel naar 020 506 30 10 - op maandag t/m vrijdag bereikbaar van 06:00 tot 23:00 uur; zaterdag van 07:00 tot 16.30 uur en zondag van 16.00 tot 23.00 uur.

Heb je überhaupt nog geen online account maar wel al een klantenpas? Ga dan naar www.dekweker.nl en klik op ‘Klant worden’ en klik vervolgens op ‘ik heb al een klantenpas’.

Heb je nog geen klantenpas? Ga dan naar www.dekweker.nl en klik op ‘Klant worden’ en klik vervolgens op ‘ik heb nog geen klantenpas’.

Nee, een bezorgaccount heeft al een online account met dezelfde functionaliteiten als Mijn De Kweker. Mijn De Kweker is specifiek bedoeld voor klanten die alleen inkopen doen in onze zelfbedieningsvestiging. Op die manier kunnen ook zij gebruik maken van handige online diensten, zoals het inzien van facturen.