Klantenservice

Direct regelen

Vertraging klantenkaart(en) door drukte bij PostNL

In verband met drukte bij PostNL kan de levering van je klantenkaart(en) langer duren dan normaal. Je bent na het aanvragen direct welkom in een van onze vestigingen. Bij de receptie kun je met je legitimatiebewijs een dagpas laten aanmaken, zodat je direct inkopen kunt doen.

Veelgestelde vragen

Sinds mei 2019 is De Kweker proud member of Sligro Food Group. Wegens integratie op Sligro programmatuur zijn De Kweker klantnummers en klantenkaart(en) per 19 oktober 2020 komen te vervallen. 

Medio oktober heb je per post nieuwe klantenkaarten ontvangen. Ben je al klant bij Sligro? Dan ben je door ons middels de post geïnformeerd over je huidige Sligro-klantenkaart. De Sligro-klantenkaart is vanaf 19 oktober 2020 namelijk ook geldig in De Kweker vestiging (mits je beschikt over een toegangspas van het Food Center Amsterdam). Ben je je Sligro-klantenkaart verloren? Klik hier om een nieuwe klantenkaart aan te vragen.

Je nieuwe De Kweker klantenkaart is tevens geldig in de 50 Nederlandse Sligro zelfbedieningsvestigingen.

Per KvK inschrijving zijn twee nieuwe klantenkaarten aangemaakt voor de eerste en tweede inkoper van jouw organisatie.

Nee, alleen ondernemingen en organisaties die ingeschreven zijn bij de Kamer van Koophandel kunnen in het bezit komen van een De Kweker-klantenkaart. Deze klantenkaart heeft u nodig om inkopen te kunnen doen bij De Kweker en/of de zelfbedieningsvestigingen van Sligro. 

De Kweker vestiging is gevestigd op het Food Center Amsterdam (FCA), dit is een afgesloten terrein. Toegang tot het FCA is enkel mogelijk wanneer u foodprofessional bent en over een FCA pas beschikt. 

Klant worden bij De Kweker? Ga direct naar klantenkaart aanvragen.

Ja. Ben je een klant met grote afname dan kan De Kweker ook op bedrijfslocatie leveren. Al onze leveringen vinden plaats vanuit onze gespecialiseerde bezorgservicevestiging. Daarbij maken we gebruik van moderne, geconditioneerde vrachtwagens.

Bezorging is afhankelijk van ordergrootte en gebeurt op basis van individuele wensen. We maken duidelijke afspraken met het oog op de bestelwijze, het bestelmoment en de leverfrequentie.

Wil je gebruik maken van deze service, neem dan contact op via ons contactformulier en selecteer het onderwerp 'bezorging' of telefoonnummer 088-7545721. Onze medewerkers beantwoorden graag al je vragen over onze bezorgservice.

Is je De Kweker klantenkaart gestolen of ben je deze kwijt, vul dan het formulier klantenkaart verloren in om het  verlies bij ons te melden.

Wijzigingen worden door ons binnen 48 uur (tijdens kantooruren) verwerkt. Nadat de wijzigingen door ons zijn verwerkt ontvangt je per post een nieuwe klantenkaart. We versturen de klantenkaart naar het organisatieadres dat geregistreerd staat bij het Kamer van Koophandel.

De oude klantenkaart wordt door ons per direct geblokkeerd.

Heb je als bedrijf te maken met veranderingen in jouw bedrijfssituatie en wil je deze aan ons doorgeven? Maak dan gebruik van het formulier ‘Bedrijfsgegevens wijzigen’. Hiermee kun je wijzigingen doorgeven zoals een nieuw correspondentieadres, een naamsverandering of een nieuwe inkoper. Ook kun je een extra klantenkaart aanvragen voor een eventuele tweede inkoper.

Een organisatieadres wijziging dien je door te geven bij de Kamer van Koophandel.

Wil je een kopiefactuur ontvangen, neem dan contact op met de Kweker vestiging of jouw Klantenteam in de bezorgservice.

Indien je de folder niet meer per post wilt ontvangen, dan kun je je hiervoor afmelden. Vul hiervoor het contactformulier in en selecteer het onderwerp 'afmelden folder' of bel gratis met onze Klantenservice op 0800-0225154. Het kan zijn dat de administratieve verwerking en de productie van een folder elkaar kruisen en dat je de folder na afmelden nog één keer ontvangt. Daarna ontvang je geen folders meer.

Alle vragen en antwoorden per categorie

Staat je antwoord er niet tussen? We helpen je graag verder.