• Ruim assortiment en aanbiedingen
  • Volop inspiratie en oplossingen
  • Altijd een vestiging in de buurt

Veelgestelde vragen

Klant worden

Om als klant inkopen te doen bij De Kweker heb je een klantenkaart nodig. Als je een food-gerelateerde onderneming hebt die ingeschreven staat bij de Kamer van Koophandel, dan kun je klant worden bij De Kweker. Vul het online aanmeldformulier in. 

 

Nee. De Kweker klantenkaart wordt alleen uitgereikt aan ondernemers of instellingen die producten gebruiken voor bedrijfsmatige doeleinden. Voorwaarde om in het bezit te komen van De Kweker klantenpas is dat jouw bedrijf food-gerelateerd is en staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel.

Wil je klant worden bij De Kweker? Wij heten je van harte welkom in onze zelfbedieningsvestiging om je aan te melden als klant. Je kunt je ook online aanmelden.

Nee, alleen foodgerelateerde ondernemingen en organisaties die ingeschreven zijn bij de Kamer van Koophandel kunnen in het bezit komen van een De Kweker klantenkaart. De klantenkaart heb je nodig om inkopen te kunnen doen bij De Kweker.

De toegangspas voor het Food Center Amsterdam wordt uitgegeven door FCA Beheer. Dit is de gemeentelijke organisatie die verantwoordelijk is voor het beheer van het Food Center Amsterdam. De toegangspas is te verkrijgen in het kantoor van Food Center Amsterdam bij de hoofdingang aan de Jan van Galenstraat. Zorg ervoor dat je de volgende documenten meeneemt:

- Een geldig uittreksel van de Kamer van Koophandel niet ouder dan zes maanden;
- De branche vermeld op het uittreksel dient een relatie te hebben met food;
- Een geldig legitimatiebewijs van aanvrager en/of gemachtigde;
- De aanvrager dient op het uittreksel te zijn vermeld of in het bezit te zijn van een machtiging.

 

Ben je al klant en heb je een tweede bedrijf opgestart waarvoor je een De Kweker klantenkaart wil aanvragen? Dat kan zowel bij de servicebalie in de zelfbedieningsvestiging als online

 

Neem contact op met de klantenservice