• Ruim assortiment en aanbiedingen
  • Volop inspiratie en oplossingen
  • Altijd een vestiging in de buurt

Veelgestelde vragen

Bestellen en bezorgen

Inkopen doen en/of laten bezorgen gaat het snelst als u zelf naar onze zelfbedieningsvestiging op het Food Center in Amsterdam komt. Hier kunt u gemakkelijk en snel al uw inkopen van food en non-food gerelateerde producten doen. In de zelfbedieningsvestiging wordt u geïnspireerd met de laatste trends. Als u advies nodig heeft kunt u voor vragen terecht bij een van onze vakspecialisten.

U kunt uw bestelling ook online plaatsen. Wij bieden logistieke dienstverlening op maat en beschikken over een uitgebreid wagenpark met moderne, geconditioneerde wagens waarmee we uw bestellingen altijd en overal kunnen leveren. Dit doen we met vaste chauffeurs. Bestellingen kunt u eenvoudig plaatsen via onze website en onze medewerkers van de klantenservice staan zeven dagen in de week voor u klaar.

Ja. Bent u een klant met grote afname, dan kan De Kweker ook op bedrijfslocatie leveren. Al onze leveringen vinden plaats vanuit onze gespecialiseerde bezorgservicevestiging. Daarbij maken we gebruik van moderne, geheel geconditioneerde vrachtwagens. 

Bezorging is afhankelijk van ordergrootte en gebeurt op basis van uw individuele wensen. Daarvoor maken wij afspraken met u voor wat betreft de bestelwijze, het bestelmoment en de bezorgfrequentie. Wilt u online bestellen en uw producten laten bezorgen? Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via (020) 506 30 65.

Als u uw inkopen vanuit de zelfbedieningsvestiging wil laten bezorgen, dan kunt u gebruik maken van De Kweker Express.

Hoe werkt De Kweker Express? U doet zelf uw inkopen in de zelfbedieningsvestiging, u rekent deze af bij de kassa en geeft de inkopen af bij het De Kweker Expres Servicepunt. Het servicepunt bevindt zich bij de klantenservice. Voor € 10 per rolcontainer (excl. BTW) bezorgen wij uw inkopen op uw bedrijfsadres. De service maakt gebruik van verschillende bezorgmomenten waarop uw inkopen op het gewenste bezorgadres worden afgeleverd. Mocht het toegewezen bezorgmoment niet uitkomen, dan kunt u voor een later bezorgmoment kiezen. Dit kunt u aan geven bij het De Kweker Express Servicepunt. Bezorging door De Kweker Express is alleen mogelijk binnen de ring A10 van Amsterdam.

Express bezorgmomenten:

  • Vóór 08.00 uur inkopen doen, vóór 11.00 uur bij u bezorgd.
  • Vóór 11.00 uur inkopen doen, vóór 14.00 uur bij u bezorgd.
  • Vóór 14.00 uur inkopen doen, vóór 17.00 uur bij u bezorgd.

De Kweker bezorgt in de omgeving Groot-Amsterdam en in heel Noord-Holland.

Om uw bestelling te kunnen laten bezorgen dient u minimale bestelling te plaatsen met een waarde van € 200 per bestelling (excl. BTW en emballage).

Transport en handlingkosten zijn reeds in onze productprijzen verwerkt, deze worden niet apart op uw factuur vermeld. Let wel, om te kunnen bestellen dient uw bestelling een waarde van minimaal € 200 te bedragen (excl. BTW en emballage).

Als u uw inkopen vanuit de zelfbedieningsvestiging wil laten bezorgen, dan kunt u gebruik maken van De Kweker Express.

Hoe werkt De Kweker Express? U doet zelf uw inkopen in de zelfbedieningsvestiging, u rekent deze af bij de kassa en geeft de inkopen af bij het De Kweker Expres Servicepunt. Het servicepunt bevindt zich bij de klantenservice. Voor € 10 per rolcontainer (excl. BTW) bezorgen wij uw inkopen op uw bedrijfsadres. De service maakt gebruik van verschillende bezorgmomenten waarop uw inkopen op het gewenste bezorgadres worden afgeleverd. Mocht het toegewezen bezorgmoment niet uitkomen, dan kunt u voor een later bezorgmoment kiezen. Dit kunt u aan geven bij het De Kweker Express Servicepunt. Bezorging door De Kweker Express is alleen mogelijk binnen de ring A10 van Amsterdam.

Express bezorgmomenten:

  • Vóór 08.00 uur inkopen doen, vóór 11.00 uur bij u bezorgd.
  • Vóór 11.00 uur inkopen doen, vóór 14.00 uur bij u bezorgd.
  • Vóór 14.00 uur inkopen doen, vóór 17.00 uur bij u bezorgd.

Indien er een of meerdere producten ontbreken in uw bestelling, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Zij bespreken met u een passende oplossing.

Vanwege logistieke redenen is het niet mogelijk om een bestelling af te halen. U kunt wel zelf uw inkopen samenstellen in de zelfbedieningsvestiging en deze laten bezorgen met De Kweker Express.

Als u uw inkopen vanuit de zelfbedieningsvestiging wil laten bezorgen, dan kunt u gebruik maken van De Kweker Express.

Hoe werkt De Kweker Express? U doet zelf uw inkopen in de zelfbedieningsvestiging, u rekent deze af bij de kassa en geeft de inkopen af bij het De Kweker Expres Servicepunt. Het servicepunt bevindt zich bij de klantenservice. Voor € 10 per rolcontainer (excl. BTW) bezorgen wij uw inkopen op uw bedrijfsadres. De service maakt gebruik van verschillende bezorgmomenten waarop uw inkopen op het gewenste bezorgadres worden afgeleverd. Mocht het toegewezen bezorgmoment niet uitkomen, dan kunt u voor een later bezorgmoment kiezen. Dit kunt u aan geven bij het De Kweker Express Servicepunt. Bezorging door De Kweker Express is alleen mogelijk binnen de ring A10 van Amsterdam.

Express bezorgmomenten:

  • Vóór 08.00 uur inkopen doen, vóór 11.00 uur bij u bezorgd.
  • Vóór 11.00 uur inkopen doen, vóór 14.00 uur bij u bezorgd.
  • Vóór 14.00 uur inkopen doen, vóór 17.00 uur bij u bezorgd.