• Ruim assortiment en aanbiedingen
  • Volop inspiratie en oplossingen
  • Altijd een vestiging in de buurt

Tips & tricks

Als we samen de juiste voorbereidingen treffen, kunnen we samen toewerken naar een soepele opstart. Hieronder vind je de belangrijkste onderwerpen:

Bestellen
We adviseren je om op tijd - voor 19:00 uur - en voldoende te bestellen. We hebben dan samen de ruimte om een oplossing te zoeken als een leverancier onverhoopt ons later levert. Je bestelling plaats je bij voorkeur online.

Leveren
De lever- en venstertijden zijn in de ochtend, middag en avond. Met uitzondering van de zorg en specifieke leverzones. Wij zetten alles op alles om bij iedereen op tijd voor de deur te staan.
We leveren vanzelfsprekend op de afgesproken dag. Door de verwachte drukte in de dagen voorafgaand aan de opening kan de exacte levertijd echter afwijken van je normale tijd. 

Onze chauffeurs zullen de containers niet afstapelen, maar alleen wisselen. We vinden het erg fijn als er iemand bij de bezorging aanwezig is. Goed om te weten is dat we op Hemelvaartsdag niet leveren. We bedanken je alvast voor je flexibiliteit en begrip. 

Zelfbedieningsvestiging
Naast de mogelijkheid tot bestellen, ben je van harte welkom in onze vestiging. Klik hier voor de actuele openingstijden. Voor spoedorders en noodgevallen kun je hier ook terecht. We verwelkomen je graag en staan klaar voor al je vragen.

Veiligheid
Onze chauffeurs leveren straks weer met een grote glimlach en op een veilige manier alle bestellingen tot aan de deur af. Natuurlijk houden ze de RIVM-richtlijnen in acht. Als jij dat ook doet, creëren we samen met en voor elkaar een veilige omgeving.

Emballage & retouren
Voor een zo soepel mogelijke opstart hanteren we een ander emballage beleid dan je van ons gewend bent. We nemen nu net zoveel rolcontainers mee als dat je geleverd krijgt. Dus krijg je twee rolcontainers? Dan nemen we er twee mee terug. Vergeet niet de emballage gesorteerd klaar te zetten voor de chauffeur en te tekenen.
Heb je veel emballage staan? Geef het door aan je klantenteam, dan halen we dit apart op.

Vragen?
Doordat onze leveranciers net als jij weer gaan opschalen, kan het voorkomen dat er producten minder snel voorradig zijn. Blijf in dergelijke gevallen in contact met ons. 
Heb je vragen of wil je graag meer informatie? Jouw accountmanager en onze afdeling telesales staan voor je klaar.

Wij helpen je graag en zo goed mogelijk, nu en in de toekomst.