• Ruim assortiment en aanbiedingen
  • Volop inspiratie en oplossingen
  • Altijd een vestiging in de buurt

Informatie over de vernieuwde website

We hebben de belangrijkste vragen rondom de overgang naar het vernieuwde dekweker.nl alvast voor je proberen te beantwoorden.

 

Vanaf nu bestel je via deze vernieuwde bestelomgeving

Jouw vertrouwde bestelomgeving is in een nieuw jasje gestoken en we hebben diverse zaken geoptimaliseerd. We bouwen hiermee aan een toekomstbestendig platform waarbij jij als klant snel, eenvoudig en betrouwbaar kunt bestellen en, op termijn, steeds meer zaken online kunt gaan regelen.

Inloggen om te bestellen doe je vanaf nu met een nieuw account. Onlangs heeft de besteller van jouw organisatie een email ontvangen met een activatielink om een account aan te maken. Indien er voor jouw organisatie nog geen account is aangemaakt voor het vernieuwde bestelplatform of de activatielink is verlopen, neem dan contact op met Sales Support om een account aan te maken. Mail naar salessupport@kweker.nl of bel 020-5063065.

We kunnen ons voorstellen dat bovenstaande vragen oproept. 

Om je op weg te helpen met bestellen via de nieuwe website download je hier een snelstartgids

Hieronder hebben we daarnaast de belangrijkste vragen en antwoorden op een rijtje gezet.

Mocht je vraag er niet tussen zitten kun je altijd contact opnemen met Sales Support op 020-5063065. Zij zullen je zo goed en snel mogelijk verder proberen te helpen.

aanmaken van een nieuw account

De manier waarop gebruikers inloggen op de bestelomgeving gaat veranderen. Op de vernieuwde bestelomgeving bieden we je meer mogelijkheden om te bepalen wie binnen jouw organisatie toegang heeft tot deze omgeving en wat deze persoon wel of niet mag doen. Elke gebruiker van de bestelomgeving binnen jouw organisatie heeft straks een persoonlijk account met bijbehorende rollen en rechten. Per gebruiker is in te stellen of deze  medewerker bijvoorbeeld bestellingen mag plaatsen, gebruikers mag beheren, prijzen mag zien of bestellijsten mag aanmaken. Ook als een medewerker uit dienst gaat is het eenvoudig om deze gebruiker te deactiveren of te verwijderen zodat deze geen toegang meer heeft tot de bestelomgeving. De nieuwe accountstructuur geeft jou als klant meer controle en flexibiliteit in het beheren je bestelproces via dekweker.nl

Inloggen en bestellen doe je vanaf nu met je nieuwe account. Indien je geen account hebt aangemaakt zul je vanaf nu niet meer kunnen inloggen en bestellen. . Mocht je er niet uit komen of heb je vragen dan staat Sales Support natuurlijk voor je klaar om je verder te helpen. Mail naar salessupport@kweker.nl of bel 020-5063065

De afgelopen periode zijn er emails verstuurd met daarin een link om een account aan te maken op de nieuwe omgeving naar de hoofdgebruiker binnen jouw organisatie. Indien de mail onverhoopt niet bij de juiste persoon terecht is gekomen kun je contact opnemen met Sales Support op salessupport@kweker.nl of bel naar 020-5063065. Zij kunnen samen met jou zorgen dat er een account wordt aangemaakt.

Om veiligheidsredenen is de link in de e-mail om een account aan te maken op de vernieuwde omgeving 72 uur geldig. Indien je na het klikken op de link in de e-mail de melding krijgt dat de link is verlopen kun je contact opnemen met je Sales Suppport op 020-5063065 of salessupport@kweker.nl. Zij kunnen zorgen dat er alsnog een account wordt aangemaakt voor jouw organisatie.

Heb jij namens jouw organisatie via de link in de e-mail een account aangemaakt? Dan kun je via de venieuwde omgeving zelf extra gebruikers aanmaken en beheren.

Klik hiervoor na inloggen rechtsboven op je naam en ga naar ‘Gebruikers beheren’
De ‘Gebruikers beheren’-pagina wordt geopend, waarbij alle gebruikers getoond worden die zijn aangemaakt voor jouw organisatie.

Om een nieuwe gebruiker aan te maken klik op de knop ‘Nieuwe gebruiker’

In het scherm dat verschijnt vul je de persoonlijke gegevens van de nieuwe gebruiker in.

Vervolgens selecteer de gewenste bevoegdheden van deze gebruiker (wat mag de gebruiker wel of niet zien en doen in de bestelomgeving). Deze kun je op een later moment altijd nog wijzigen.

Nadat de gebruiker is aangemaakt zal deze een e-mail ontvangen om een wachtwoord in stellen voor het account. Vervolgens kan de gebruiker inloggen op het vernieuwde platform.

Heb je als zelfbedieningsklant toegang tot de 'Mijn De Kweker'-omgeving? Op dit moment zijn wij achter de schermen bezig om deze functionaliteit ook op de vernieuwde website toegankelijk te maken. Net zoals voor onze bezorgklanten is het hiervoor nodig om een nieuw account te activeren.  Binnenkort ontvang je hier meer informatie en instructies over.

 

 

De vernieuwde bestelomgeving

De bestellijsten vind je op de vernieuwde omgeving door te klikken op de knop 'Lijsten' in de navigatiebalk.

We zullen je bestellijsten z.s.m. inladen op de vernieuwde omgeving.

Kanttekening daarbij is dat sinds 16 oktober wisselingen in assortiment en artikelnummers in zijn gegaan. Daarom kunnen we bestellijsten van het huidge dekweker.nl niet 1 op 1 overnemen naar de vernieuwde omgeving. Er zullen dus verschillen zichtbaar zijn.

De bestelgeschiedenis vind je op de nieuwe omgeving door via het mijn account menu te klikken op 'Bestelgeschiedenis'

Om de overgang naar de nieuwe dekweker.nl zo soepel mogelijk te laten verlopen, hebben wij je historische facturen overgenomen en kun je deze opvragen bij je klantenteam. Ook de bestellijsten zijn gemigreerd, deze zijn terug te vinden in de nieuwe omgeving.
Facturen van bestellingen na 16 oktober worden niet meer digitaal, maar per post verzonden op het bij ons bekende factuur adres. Deze facturen zijn ook terug te vinden in de vernieuwde omgeving.

In verband met wisselingen in assortiment en artikelnummers kunnen wij je bestelgeschiedenis helaas niet meenemen naar de vernieuwde bestelomgeving.
Je bestelgeschiedenis tot en met 15 oktober, kun je nog tot 4 november raadplegen via je voormalige De Kweker account op dekweker.nl.
Bestellingen die je vanaf 16 oktober plaatst op de nieuwe dekweker.nl, zullen getoond worden in de bestelgeschiedenis.
De bestelgeschiedenis op de nieuwe omgeving vind je door via het mijn account menu te klikken op 'Bestelgeschiedenis’.

Facturen kun je inzien door via het mijn account menu te klikken op 'Facturen'. We zijn bezig met het overzetten van je facturen van de huidige omgeving naar de vernieuwde omgeving. We proberen je facturen z.s.m. in te laden.  

Wegens de integratie naar de Sligro bezorgservice is het assortiment sinds medio oktober geoptimaliseerd en aangevuld met ruim 60.000 artikelen van Sligro Food Group. 

Voor login zie je een basis assortiment met standaard prijzen, na login zijn de prijsconditites gepersonaliseerd. Het kan daarom zijn dat getoonde producten en prijzen niet niet volledig overeenkomen met de verwachting. 

dekweker.nl blijft nog een tijdje toegankelijk ter inzage. Hier kun je nog met je voormalige inloggegevens terecht om bijvoorbeeld je bestelhistorie in te zien. Bestellen doe je echter via de vernieuwde bestelomgeving. 

In verband met wisselingen in assortiment en artikelnummers kunnen wij je bestelgeschiedenis helaas niet meenemen naar de vernieuwde bestelomgeving.

Je bestelgeschiedenis tot en met 15 oktober, kun je nog tot 4 november raadplegen via je voormalige De Kweker account op dekweker.nl.
Bestellingen die je vanaf 16 oktober plaatst op de nieuwe dekweker.nl, zullen getoond worden in de bestelgeschiedenis.
De bestelgeschiedenis op de nieuwe omgeving vind je door via het mijn account menu te klikken op 'Bestelgeschiedenis’.

 

 

Inloggen & bestellen

Op het vernieuwde dekweker.nl tonen we ons assortiment ook voor onze zelfbedieningsklanten en anonieme bezoekers. Als bestelklant moet je nog steeds eerst inloggen om het assortiment voor jouw organisatie te zien met de juiste prijzen. Na inloggen kun je producten toevoegen aan je bestelling of aan je bestellijsten zoals je gewend bent.

Mogelijk ben je producten aan het bekijken in tegelweergave. Producten toevoegen aan je bestelling kan alleen vanuit de lijstweergave. Wijzig naar lijstweergave door te klikken op het icoon rechts bovenaan de productcategorie-pagina.

Mocht je in lijstweergeve ook geen bestelknop zien en ontbreekt ook het winkelwagen-icoon in de header? Dan ben je mogelijk ingelogd op een beheerlocatie. Wijzig naar een bestellocatie om een bestelling te kunnen plaatsen.

Indien je toegang hebt tot meerdere locaties kun je snel wisselen van locatie door te klikken op de locatie naam in de header van de pagina. Een overzicht van alle locaties waar jij toegang tot hebt is te vinden op de pagina ‘Locaties’ die toegankelijk is via mijn account.

De leverdatum van je bestelling kun je aanpassen door op de leverdag in de header van de pagina te klikken. Via de kalender in het uitklapmenu kun je de gewenste leverdag selecteren.

Overig

Wegens de verhuizing van het distributiecentrum van de bezorgservice zal de emballage stapsgewijs wijzigen.

  • Vanaf 7 september zijn er nieuwe rolcontainers uitgeleverd (art nr 208505 € 91,-), graag verzoeken we je de oude rolcontainers z.s.m. terug te geven aan de chauffeur (art nr 356522 € 90,-) 
  • Vanaf 19 oktober worden er geen klapkratten en diepvriescontainers meer uitgeleverd, graag verzoeken we je om vanaf 12 oktober de huidige emballage terug te geven aan de chauffeur
  • Petflessen worden vanaf 19 oktober niet meer los geretourneerd, gaarne gebruik te maken van small of big bags voor het retourneren van petflessen. Vanaf 16 oktober te bestellen op dekweker.nl (art nr 22922 voor Small bags en art nr 22923 voor Big bags)

Sinds mei 2019 is De Kweker proud member of Sligro Food Group. Wegens integratie op Sligro programmatuur zijn De Kweker klantnummers en klantenkaart(en) per 19 oktober 2020 komen te vervallen.

Medio oktober heb je per post nieuwe klantenkaarten ontvangen. Ben je al klant bij Sligro? Dan ben je door ons middels de post geïnformeerd over je huidige Sligro-klantenkaart. De Sligro-klantenkaart is vanaf 19 oktober 2020 namelijk ook geldig in De Kweker vestiging (mits je beschikt over een toegangspas van het Food Center Amsterdam). Ben je je Sligro-klantenkaart verloren? Klik hier om een nieuwe klantenkaart aan te vragen.
Je nieuwe De Kweker klantenkaart is tevens geldig in de 50 Nederlandse Sligro zelfbedieningsvestigingen.