• Ruim assortiment en aanbiedingen
  • Volop inspiratie en oplossingen
  • Altijd een vestiging in de buurt

Coronamaatregelen

Alles over de (extra) maatregelen rondom het Coronavirus

De Kweker blijft klaarstaan voor jou!

De aangescherpte Corona maatregelen raken ons allemaal. Wat een pittige boodschap weer. De Kweker blijft klaarstaan voor jou!

Wat kan je van ons verwachten?

  • Onze zelfbedieningsvestiging blijft open. Uiteraard hanteren we de aangescherpte maatregelen, vragen hierover beantwoorden we hieronder.
  • De bezorgservice blijft beleveren op de met jou afgesproken leverdagen, wel zo duidelijk en makkelijk.
  • Alle vragen en antwoorden voor klanten van onze zelfbedieningsvestiging en bezorgservice zijn hieronder te vinden.
De belangrijkste maatregelen in onze vestiging alvast op een rijtje:
  • Draag een mondkapje bij het bezoek van onze vestiging. Dank je wel! 
  • Maximaal 2 personen per winkelwagen.
  • Bij eventuele schaarste van producten kunnen wij een maximum van het te kopen aantal instellen.

De veiligheid van onze bezoekers en medewerkers is het belangrijkste voor ons. Hier volgen we de adviezen van het RIVM op. De Kweker werkt altijd volgens strenge hygiëne regels, zo wassen onze collega’s meerdere malen hun handen grondig. Wij zijn ons op dit moment zeer bewust van het belang van een goede persoonlijke hygiëne.

Met het oog op het voorkomen van het verder verspreiden van het coronavirus hebben we de volgende additionele maatregelen genomen:

  • Wij volgen het dringende advies om een mondkapje te dragen in publieke binnenruimtes. 
  • We zorgen dat het totaal aantal bezoekers in de vestiging veilig blijft en er te allen tijde minimaal 10m2 per klant beschikbaar is.
  • We hanteren tot nader bericht een maximum van 2 personen per winkelwagen.
  • Duidelijke bewegwijzering is geplaatst om 1,5 meter afstand duidelijk aan te duiden bij kassa’s en receptie (front-end).
  • Pinautomaten, winkelkarren, deurklinken en balies worden de gehele dag schoon gemaakt.
  • Handgel is beschikbaar voor onze klanten en medewerkers.
  • Plexiglas schermen zijn geplaatst bij de kassa’s.
  • Onze collega’s vermijden persoonlijk contact door aangescherpte regels omtrent contant geld betalingen.
  • Artikelen die afgewogen moeten worden bij de AGF-afdeling (Smeding) dienen uitsluitend door een medewerker van die afdeling gestickerd te worden.

Om de veiligheid van ons personeel en onze klanten te garanderen, hanteren wij een maximum van 2 personen per winkelwagen. Dat beteken dat we per volwassene één kind toelaten in de vestiging.

Bij eventuele schaarste van producten kunnen onze vestigingen een maximum van het te kopen aantal instellen.

Ons restaurant is tot nader bericht nog gesloten.

Conform advies van het RIVM zijn deze onderdelen beperkt ingezet. 

Op dit moment varieert de aanvoer van desinfectiemiddelen per dag.
We staan in nauw contact met onze leveranciers en zijn daarbij afhankelijk van de aanvoer. We stellen alles in het werk om de voorraden op peil te houden en waar nodig aan te vullen.

Online bestellen en bezorging is alleen mogelijk voor zakelijke klanten, die reeds bekend zijn in ons bezorgkanaal.

Ik word graag bezorgklant

Contante betaling heeft niet de voorkeur maar is nog mogelijk. De klant legt het geld op de balie en de medewerker neemt het van de balie en legt hier het wisselgeld weer neer. Contact tussen medewerker en klant dient te worden voorkomen.

Dit is niet mogelijk. We accepteren Visa en Mastercard.

Om de veiligheid van ons personeel en onze klanten te garanderen, hanteren wij tot nader bericht een maximum van 2 personen per winkelwagen.