• Ruim assortiment en aanbiedingen
  • Volop inspiratie en oplossingen
  • Altijd een vestiging in de buurt

Meest gestelde vragen

Klant worden

Om als klant inkopen te doen bij De Kweker heb je een klantenpas nodig. Als je een food-gerelateerde onderneming hebt die ingeschreven staat bij de Kamer van Koophandel, dan kun je klant worden bij De Kweker. Dat kan op twee manieren:

  1. Vul op het aanmeldformulier jouw gegevens in onder 'Ik ben nog geen klant'. Wij nemen binnen één werkdag contact met je op.
  2. Vraag bij de servicebalie van zelfbedieningsvestiging een klantenpas aan. Zorg ervoor dat je de volgende documenten meeneemt:
    1. Kopie van een geldig legitimatiebewijs (paspoort, rijbewijs of identiteitskaart).
    2. Een recent uittreksel Kamer van Koophandel (maximaal 6 maanden oud).
    3. Indien je niet de eigenaar bent zoals op het KvK-uittreksel staat vermeld:
      Een machtiging met een kopie legitimatiebewijs (paspoort, rijbewijs of identiteitskaart) van de eigenaar zoals het op het uittreksel staat.

Nee. De Kweker klantenpas wordt alleen uitgereikt aan ondernemers of instellingen die producten gebruiken voor bedrijfsmatige doeleinden. Voorwaarde om in het bezit te komen van De Kweker klantenpas is dat jouw bedrijf food-gerelateerd is en staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel.

Wil je klant worden bij De Kweker? Wij heten je van harte welkom in onze zelfbedieningsvestiging om je aan te melden als klant. Je kunt je ook online aanmelden.

Nee, alleen foodgerelateerde ondernemingen en organisaties die ingeschreven zijn bij de Kamer van Koophandel kunnen in het bezit komen van een De Kweker klantenpas. De klantenpas heb je nodig om inkopen te kunnen doen bij De Kweker.

De toegangspas voor het Food Center Amsterdam wordt uitgegeven door FCA Beheer. Dit is de gemeentelijke organisatie die verantwoordelijk is voor het beheer van het Food Center Amsterdam. De toegangspas is te verkrijgen in het kantoor van Food Center Amsterdam bij de hoofdingang aan de Jan van Galenstraat. Zorg ervoor dat je de volgende documenten meeneemt:

- Een geldig uittreksel van de Kamer van Koophandel niet ouder dan zes maanden;
- De branche vermeld op het uittreksel dient een relatie te hebben met food;
- Een geldig legitimatiebewijs van aanvrager en/of gemachtigde;
- De aanvrager dient op het uittreksel te zijn vermeld of in het bezit te zijn van een machtiging.

Ben je al klant en heb je een tweede bedrijf opgestart waarvoor je een De Kweker klantenpas wil aanvragen? Dat kan zowel bij de servicebalie in de zelfbedieningsvestiging als online. Voor het aanvragen van een extra klantenpas heb je wel een geldig legitimatiebewijs en een recent uittreksel van de Kamer van Koophandel nodig. Het uittreksel mag maximaal 6 maanden oud zijn.

Vul de velden op het aanmeldformulier in en klik op verzenden. Binnen één werkdag wordt er contact met je opgenomen.

De prijzen worden pas weergegeven wanneer je ingelogd bent. Als je geen klant bent en/of niet ingelogd bent, kun je de prijzen dus niet zien.

Het CBL, de brancheorganisatie van supermarkten heeft op donderdag 19 maart jl. tijdelijk de deuren geopend van een aantal zelfbedieningsgroothandels. Dit is momenteel nog NIET van toepassing op De Kweker. Particulieren kunnen momenteel dus nog geen inkopen doen bij De Kweker.